fredag 10 mars 2017

Filmrecension: Prinsen av Egypten

Vi heter Oliwer och Muhammad. Igår vi tittade på en film. Filmen heter "Prinsen av Egypten" och alla sov. 😜
Filmen handlar om en man som adopteras  av faraos familj . Vi vill inte säga mer om filmen för vi vill inte avslöja mer. Jag heter Muhammad och jag tycker att filmen är sådär därför att den är tecknad. Jag tycker också att filmen är intressant därför att historien är gammal.
Jag heter Oliwer och jag rekommenderar dig att se filmen därför att den är intressant. Men den hjälper dig också att somna.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni sov gott:) Vad var det som var intressant med filmen? Varför tror ni att Annika ville att ni skulle se den?

    SvaraRadera
  2. Filmen är intressant därför att den berättar historien om den kristna religionen och historien om skapandet av 10 bud.

    Annika ville visa oss den filmen därför vi hade lektioner om kristendomen.

    SvaraRadera